Saturday, May 27, 2017

Sejarah Herbal Oil Najlaa

Simbolik perjuangan seorang ibu.

Kisahnya begini, 22 March 2011 anak sulung saya lahir dan terkena sawan tangis yg serius, menangis teruk kuat kuat dari jam 8.00mlm sehingga 8.00pagi esoknya. Selama 2 bulan. 
Bayangkan... Letih ya Tuhan. Dalam tempoh 2 bulan ini saya bertemu bermacam-macam pengamal perubatan utk merawat Najlaa. Saya belajar bermacam ilmu dgn mereka...terutamanya tentang RUQYAH... since sawan tangis ni gangguan syaitan.

NajLaa

Saya belajar buat minyak angin yg di Ruqyah...itu lah terhasil nya minyak angin Herbal Oil hari ni. Sheikh yg mengajar saya buat minyak angin menggunakan herba serta RUQYAH ni dikenali sebagai... Sheikh Amin, manusia berakhlak mulia yg tidak menerima wang sebagai upah dlm merawat org sakit. 
" saya bimbang jika saya menerima wang ini... Hati saya sakit dgn cinta kpd dunia...Lalu menjauhkan saya dari Allah" Hebatnya...org2 yg menemani perjalanan wujudnya NajLaa Baby Skincare.
Fungsi Herbal Oil untuk Bayi:
  • Perlindungan kepada bayi dari _TANGISAN BERPANJANGAN_ (sawan tangis)
  • Merawat perut kembung & selsema
  • Digunakan untuk urutan bayi dan sengal-sengal badan
  • Menghangatkan badan bayi selepas mandi

Berminat untuk dapatkan Herbal Oil Najlaa pm Page Najlaa Baby Skincare

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...