Sunday, February 3, 2013

AVENT Isis IQ Duo Untuk Dijual Pada Harga yg Tak Masuk Akal

Salam Semua, Salam satu Malysia, Selamat Pagi. Hari ni Mommy nak Let Go my Best Breast Pump that I Love a lot AVENT ISIS IQ DUO. Reason nape nak Let Go
  • Susu badan saya daa establish sekali pump 8-10 oz
  • So daa Susu badan banyak ni saya pakai manual AVENT pun daa ok (Dulu beli ISIS IQ DUO untuk tambah susu badan, buat power pumping, baby kecik lagi klu pakai Manual take time, dgn ISIS 5-10 minute pump daa kosong breast, FAST and EFFICIENT)
  • Stock susu saya daa melambak kat dlm Peti Ais, so saya nak slow down milk production, 6oz persesi daa cukup.
Pump still in best Condition:

Apa yang anda dapat..adalah seperti gambar di atas:
  • Bottle stand/funnel cover: 2 pcs 
  • Breast milk container (125 ml/ 4 oz): 2 pcs
  • Electronic Breast Pump: 1
  • Microfiber travel bag: 1 pcs
  • Spare parts: 3 pcs
  • Disposable breast pad: 1 pcs
Kalau anda benar benar ingin menyusu anak..this is the BEST Pump. Tak percaya bole baca review breast pump ni (KLIK), Saya pernah cuba, Medela, saya pernah pakai Safety Plus all tak Best sangat, dgn Medela susu saya drop, sampai saya jumpa Pump ni. Sekarang saya nak Offer RM 650. First come First serve, area Kuantan Self Collect. Boleh nego lagi Insyaallah. Pump ni yg baru RM 2000 rasanya.

Untuk Pertanyaan Call 019-9821809 yea. Siapa Cepat dia dapat.

SOLD OUT

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...