Tuesday, December 18, 2012

Minyak Angin Bayi Terapi Al-Quran 100% Homemade

Salam Mommies yang Cantik dan Comel, tadi berbincang dengan Office mate tentang Minyak angin bayi. Dimaklumkan Minyak YuYi Cap Limau tidak halal, isu ini saya sedar daa hampir 2 tahun lalu. Walaupun pengguna menggesa Minyak YuYi (syarikatnya untuk mendapat status HalAL) namun sampai hari ini tiada tindakan diambil, Minyak TYT pula dikatakan tinggi Mercury. Manakala sesetengah kulit bayi sensitif dgn Minyak TELON. Oleh sebab itu saya tidak menggunakan sebarang minyak angin Bayi di pasaran untuk diurut ke badan Si Comel saya.


Rutin mengurut bayi saya lakukan sekurang kurangnya sekali sehari. Ia bagi memastikan urat urat bayi berada dlm keadaan baik, tidak sengal2 yea laa diorangkan byk "aktiviti", selain ituu bagi mengelakkan Kembung dan Angin. Yang paling PENTING mengeratkan hubungan Saya dan Anak. Jika menggunakan losyen utk mengurut, losyen cepat menyerap kedalam kulit dan bayi tidak selesa bila diurut "Kering" begitu.

Oleh itu saya menghasilkan minyak angin sendiri. Mengandungi Minyak Zaitun, minyak Habbatus Sauda, Minyak Kelapa dara, Halia dan beberapa Herba lain  serta Tumbuhan tumbuhan yang mempunyai khasiat yang BAIK utk kulit. Mengandungi Vitamin dan Antioksida. Minyak Angin tersebut turut diterapikan dgn Selawat Shifa dan beberapa ayat Lain untuk merawat kesihatan anak, serta diterapikan dgn Ayat ayat Ruqyah untuk pendinding bayi dari makhluk halus.

Ni botol Besar
Memandangkan ramai juga kawan kawan yang bertanya berkenaan minyak angin ini, saya rasa terpanggil untuk terus membuat Minyak Angin untuk kegunaan Bayi Bayi Islam kita. Saya Sensitif sikit jika ianya melibatkan Bayi dan Kanak Kanak, saya rasa semua anak orang seperti anak Saya. Dan saya rasa berdosa jika bayi dan kanak-kanak di lumur minyak Haram..sedangkan saya dapat membantu.

Jika Puan nak dapatkan Minyak ini hubungi atau SMS saya:

Kuantiti: 80ml
Harga: RM 8.00


Mommy Gee
 CALL: 019-9821809
   Email: gee.azimah@gmail.com

Like Fb saya DIET Sihat dan SUSU Ibu untuk mendapat DISKAUN HEBAT.
Saya PAKAR PEMAKANAN dan menyediakan Konsultasi Pemakanan PERCUMA untuk Client Saya





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...